Menighetsweekend 2016 gjennomført!

Tusen takk for en fantastisk menighetsweekend!

Denne gangen sprengte vi mange rekorder, og til sammen var (minst) 179 mennesker innom Vegårtun i løpet av helga. Alle tilbakemeldingene som har kommet har hovedsaklig gått på at det var så flott å være sammen på tvers av generasjonene. Det var med 50 barn under 13 år og en stor og god gjeng over 70 år! Utrolig gøy for alle, og særlig for oss i komiteen!

Vi har fått oppleve en helg med god mat, gode samtaler og nye bekjentskap. En helg med gripende møter preget av Den Hellige Ånds nærvær med «grensesprengende» som tema med Jarle Råmuddal (tale) og Tony (lovsang). Seminar med til til samtale var flott. 42 deltok på en treningsøkt og er sikkert fortsatt litt støle. Det ble en helg med mye latter, lek og moro. En kreativ natursti på tvers av generasjoner ble gjennomført med glans. Postitive og hjelpsomme mennesker preget hele helga og vi gleder oss allerede til neste år. Hold av datoen allerede nå: 29.sept-1.okt. 2017! (1. helga i høstferien).