Menighetsweekend 8-10. september

Hei og hopp!!!

Vi ønsker hver og en av dere hjertelig velkommen til en weekend for store og små, unge og gamle, single og gifte og alle dere andre. Om du er medlem av menigheten eller bare har lyst til å tilbringe helgen sammen med oss er du varmt velkommen uansett! Å være sammen på tvers av generasjoner er fantastisk!

Denne helgen vil bære preg av fellesskap med gamle og nye venner samt med Jesus! Vi skal spise god mat sammen, samtale, lytte og leke. Jarle Råmunddal, pastor i Randesund Misjonskirke, blir med og taler fredag og lørdag. Gjermund Igland blir og med og har søndagens tale. Bjørnar Ekra og Eirik Vikse står for ungdomssamlinger samt eget opplegg for ungdommene på kveldene. Tony Gulbrandsen m/team blir med og spiller og leder oss i lovsang. Johannes Øverland skal ha barnemøter samt ivaretar og ser til barna under seminarene.

Helgen vil vi tilbringe i naturskjønne omgivelser 45min kjøring fra Harebakken. Vegårtun byr på skog og vann, turløyper og idrettsplass.

Hver husstand tar med en kake/potetgullpose e.l. til et felles kakebord fredag og lørdag.

Ta med:

Laken, dyntetrekk, putevar, redningsvest og badetøy (evnt.), uteklær, turtøy/treningstøy, ørepropper (?), kake e.l. samt det du ellers trenger til en helg!

Fredag:

17-17.30: Innlosjering ved veien. (Senere ankomst: Se romfordeling v/matsalen.)

18.00 Kveldsmat

19.00 Kveldsmøte / barnemøte

Kaffe og kake

20.45 Kiosken er åpen

21.15. Kahoot

Ungdomshappening

Lørdag:

08.30-10 Frokost – 09.30 Dagens ord

10.15-11.15 Seminar v/Jarle Råmunddal / Aktiviteter for barna

11.30 Bootcamp 50min (styrke- og kondisjonstrening) med Ida eller

gåtur med Grethe
Evnt. bærtur / fotball / kanopadling (ta med vest hjemmefra)

13.00 Lunsj

14.00. Kiosken er åpen

14.30 Fellesaktiviteter ute

16.30 Gåtur / bærtur / fotball / kanopadling-ta med vest hjemmefra!

17.30 Middag m/dessert

19.00 Kveldsmøte / Barnemøte

Kaffe og kake

20.45. Kiosken er åpen

21.15 Bingo. Bonger kr. 50,-

Ungdomshappening

Søndag:

08.30-10 Frokost – 09.30 Dagens ord

11.00 Gudstjeneste / Barnemøte

13.00 Middag m/dessert

Vi gleder oss til å tilbringe en fantastisk helg sammen med Jesus og akkurat DEG!