Nye ungdomsarbeidere

1. august gikk stafettpinnen videre fra avtroppende ungdomspastor Kristin B. Anderson til to nye, men kjente unge menn. Eirik Ø. Vikse og Bjørnar H. Ekra vil jobbe 25% hver som ungdomsarbeidere i menigheten ved siden av studier.

Vi er utrolig heldige som har fått disse to tilbake til vår menighet og ser frem til deres arbeid blandt ungdommen.
Eirik kommer fra en tilsvarende stilling som ettåring i Lyngdal Misjonskirke og Bjørnar har akkurat avsluttet 2. året på KRIK linjen på Ansgar.

I tillegg til arbeid i Filter, menighetens ungdomsmøter på torsdagene, vil Eirik og Bjørnar bli å se i bl.a. konfirmantarbeidet, tweensarbeidet Friends og enkelte XL samlinger. Kanskje vi også vil se noe nytt utover høsten?

Eirik og Bjørnar går inn i staben, som nå utgjør tilsammen syv stykker på tilsammen 2,7 årsverk.
Ønsker du å kontakte noen i staben finner du kontaktinformasjon på siden her