Utleie av fest og konferanselokaler

Misjonskirken i Arendal kan by på moderne og flotte lokaler til utleie oppe på Myra.
Vi kan ha møter/konferanser fra 300 – 400 personer.
Og vi har 4 forskjellige rom som kan tilpasses til etthvert ønske.

Vi tilbyr flotte lokaler og utstyr til bedrifter og private arrangementer.

 

Eksempler på bruksområder:

Konferanser og møter

– Bryllup
– Konfirmasjon
– Konserter
– Seminarer
– Familiesammenkomster

Her er noe av det vi kan tilby:

– 5 møterom/ konferanserom med full multimedia dekning
– Storsalen rommer ca 450 personer og er utstyrt med
profesjonellt EAW lydanlegg med 40ch mikser
– Trådløst mikrofonsystem
– Mulighet for flersporopptak på lyd, samt videoopptak for arrangementer i storsalen
– Filterrommet med lyd, lys og prosjektor og lydanlegg
– De mindre møterommene har også prosjektor og lydanlegg
– Tekniker kan være tilstede under arrangementene
– Spisesal til ca 150 gjester
– Danse/ speilsal, perfekt til aerobic, dansekurs, pilates m.m.
– Trådløst internett

Vi hjelper også med bevertning

– Helproffesjonelt kjøkken og flott salongavdeling
– Servering av kald og varm mat
– Sentrumsnært
– Dusjmuligheter
– Stor parkeringsplass
– Ballbinge og lekeplass
– Konkurransedyktige priser
– Gode turområder

Ønsker du å leie til bryllup, konfirmajon eller annen hyggelig anledning, kan du her se bilder fra ett av bryllupene vi har hatt:
Vakre bilder fra ett av bryllupene i Arendal

Meny-Selskap-2015

Nye og reduserte priser er klar for 2016. Et eksempel er filtersalen eller søndagsskolesalen til kr 500, når du vasker selv etterpå.

Ta kontakt med Anne May for mer informasjon og et uforpliktende tilbud.

Kontaktinformasjon

Her er standard utleieavtale og utleiereglement, som legges til grunn for alle utleieforhold.

Utleiekontrakten finner du her

Utleie reglementet for alle typer utleie finner du her