Velkommen til menighetsweekend

23.-25. september 2016

Hei venner!
Vi ønsker hver og en av dere hjertelig velkommen til en weekend for store og små, unge og gamle, single og gifte og alle dere andre. Om du er medlem av menigheten eller bare har lyst til å tilbringe helgen sammen med oss er du varmt velkommen uansett!

Denne helgen vil bære preg av fellesskap med gamle og nye venner samt med Jesus! Vi skal spise god mat sammen, samtale, lytte og leke. Jarle Råmunddal, pastor i Randesund Misjonskirke, blir med som helgens hovedtaler. Gjermund Igland blir også med. Bjørnar Ekra og Eirik Vikse står for ungdomsmøter samt eget opplegg for ungdommene på kveldene. Tony Gulbrandsen m/team blir med og spiller og leder oss i lovsang. Marit Ekra m/team skal ha barnemøter samt ivaretar og ser til barna under seminarene.
Helgen vil vi tilbringe i naturskjønne omgivelser 45min kjøring fra Harebakken. Vegårtun byr på skog og vann, turløyper og idrettsplass. Og kanskje noen mygg, men det er bare kanskje.

Hver husstand tar med en kake/potetgullpose e.l. til et felles kakebord fredag og lørdag. Ut over dette slipper vi unna matlaging og kjøkkentjeneste, men mette skal vi bli.

Fredag:

17-18: Innlosjering. Vi står ved det gule huset og viser dere vei
18.00 kveldsmat
19.00 Kveldsmøte med barnemøte. Barna møter sammen med de voksne oppe
ca. 20.30 Ungdomsmøte
Kaffe og kake
Ungdomshappening

Lørdag:
08.30-10 Frokost
10.30 Seminar v/Jarle Råmunddal / Aktiviteter for barna
11.30 Gåtur / bærtur / fotball / kanopadling

11.45 Bootcamp (styrke- og kondisjonstrening)
13.00 Lunsj
14.30 Fellesaktiviteter ute FOR ALLE!
16.30 Gåtur / bærtur / fotball / kanopadling!
17.30 Middag m/dessert
19.00 Kveldsmøte / Barnemøte med karneval. Barna møter nede.
ca.20.30 Ungdomsmøte
Kaffe og kake
Ungdomshappening

Alt av opplegg er frivillig så dere velger det dere vil.

Søndag:
08.30-10 Frokost
11.00 Gudstjeneste / Barnemøte
13.00 Middag m/dessert

Ta med:
Sengetrekk, redningsvest (evnt. De har en del til utlån), uteklær, turtøy, treningstøy, karnevalskostyme (u.13 år) kake e.l. samt det du ellers trenger til en helg!

Påmelding:
Det er flest rom med eget bad, eventuelt at man deler bad med et annet rom (for eksempel gult bygg eller de helt nye leilighetene).
Pris for to overnattinger og mat, samt utvask: 1.000kr pr. pers.
Pris pr. barn (u. 13 år) med to overnattinger og mat, samt utvask: 500 pr. pers.
Max pris pr. kjernefamilie: 2.700 kr

Ønsker man å bo i det gamle internatet med vask på rommet, men dusj og wc i gangen er prisen:
To overnattinger og mat: 800kr pr. pers. Barn 300kr og max pris pr. kjernefamilie kr. 2.300kr.
Beløpet må betales i sin helhet innen 12. september til konto 3000.25.50284. Merkes med navn på alle deltakerne. (Kontoeier er Arendal Misjonskirke men merk dere at det ikke er den samme konto som gaveinntekter kommer inn på.)

Hvis du mot formodning ikke får til å delta på hele helgen er prisene følgende inkl. mat:
Fredag: 100kr voksen, 50kr barn u. 13 år.
Lørdag: 500kr voksen, 200kr barn u. 13 år.
Søndag: 200kr voksen, 75 kr barn u. 13 år.
Da må du også melde deg på innen fristen og betale inn på forhånd. Dette for at kjøkkenet o.l. skal kunne kjøpe inn og lage nok mat. Har du en matallergi, så bare gi beskjed til Marit (innen 12. september).

OBS! Det er bindene påmelding! Man er påmeldt når man har betalt, enkelt og greit.

Har du vanskeligheter med å betale så si det til en du stoler på, som kan gi beskjed til Marit så ordner vi det! Dette skal være en helg for ALLE!
Vi gleder oss til å tilbringe en fantastisk helg sammen med Jesus og akkurat DEG!
Ved spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt: Marit Ekra: 99 29 90 59 – marit@misjonskirken-arendal.no