MENIGHETSWEEKEND 7.-9. SEPTEMBER 2018

Vi ønsker hele deg – alt du er og den du er, hjertelig velkommen til menighetsweekend for Arendal misjonskirke! Både stor og liten, ung og gammel, singel og gift, og alle dere andre er hjertelig velkommen. Om du er medlem av menigheten, eller om du bare har lyst til å tilbringe helgen sammen med oss er du varmt velkommen uansett!

Å være sammen på tvers av generasjoner er fantastisk. Vi håper på at helgen vil bære preg av fellesskap med gamle og nye venner,
samt med Jesus. Vi skal spise god mat sammen, samtale, lytte og leke. Vi starter helgen med delekveld på fredagen, vår kjære pastor Gjermund Igland deler noen ord for oss denne kvelden. Du er hjertelig velkommen til å forberede noe å dele med oss denne kvelden!
Jim Foss, pastor i Lyngdal misjonskirke, blir med og taler lørdag og søndag. Svein Flaten deltar med en times seminar på lørdag om trosspråk. Tony Gulbrandsen m/team blir med og spiller og leder oss i lovsang. Emilie H. Ekra, Hanne S. Flottorp og Nicole R. Syvertsen skal ha barnemøter. Det vil også bli opplegg for barna under seminaret. Bjørnar H. Ekra står for opplegg for ungdommene.

Helgen vil vi tilbringe i naturskjønne omgivelser 45min kjøring fra Harebakken. Vegårtun byr på skog og vann, turløyper og idrettsplass. Vi lager spleiselag med chips, frukt og kaker til et felles kakebord fredag og lørdag. Det din husstand skal ha med blir gitt ut på fredagsmail før avreise!

Ta med:
Laken, dynetrekk, putevar, badetøy (evnt.), uteklær, turtøy/treningstøy, ørepropper (?), kake e.l., penger til kiosken og bingo, samt det du ellers trenger til en helg!

Vi gleder oss til å tilbringe en fantastisk helg sammen med Jesus og akkurat DEG!
PROGRAM FOR HELGA:
Fredag
17.00 Innlosjering ved veien fram til kl. 17.45 (Senere ankomst: Se romfordeling v/matsalen)
18.00 Kveldsmat
19.00 Delekveld / Barnemøte
  Kaffe og kake
20.45 Kiosken er åpen
21.15 Kahoot
22.00 Kino for ungdommene

Lørdag
08.30 Frokost. Frokosten slutter kl. 10.00.
09.30 Ord for dagen i matsalen
10.15 Seminar v/ Svein Flaten / Aktiviteter for barna / Opplegg for ungdommene
11.30 Bootcamp (styrke- og kondisjonstrening) med Ida eller gåtur i nærområdet
13.00 Lunsj
14.00. Kiosken er åpen
14.30 Fellesaktiviteter ute – for alle generasjoner! 16.00 Gåtur / bærtur / fotball / kanopadling 17.00 Middag m/dessert
19.00 Kveldsmøte / Barnemøte
20.30 Pølsegrilling
  Kaffe og kake
  Kiosken er åpen
21.15 Bingo. Bonger: kr. 75,-
22.00 Bålkveld for ungdommene. Åpent for 5. kl. og oppover.
  Ta med varme klær!

Søndag
08.30 Frokost. Frokosten slutter kl. 10.00. 09.30 Ord for dagen i matsalen
10.30 Gudstjeneste / Barnemøte
13.00 Middag m/dessert
PÅMELDING:
Det er flest rom med eget bad, eventuelt at man deler bad med et annet rom.
Pris for helga med mat: 1.200kr. pr. person
Pris pr. barn (u. 13 år): 500 kr. pr. person

Max. pris pr. kjernefamilie: 3.500kr.

Ønsker man å bo i det gamle internatet med vask på rommet, men dusj og WC i gangen er prisen:
Pris for helga med mat: 900 kr. pr. person
Pris pr. barn (u. 13 år): 400 kr. pr. person

Max. pris pr. kjernefamilie: 2.600kr.

Påmelding skjer ved innbetaling i sin helhet innen 24. august, til konto: 3000.25.50284. Merkes med navn på alle deltakerne. (IKKE den samme konto som gaveinntekter kommer inn på.) Første mann til mølla – meld deg på før det blir fullt!

Hvis du ikke får til å delta på hele helgen er prisen, inkl mat:
Fredag: 100 kr. pr. voksen, 50 kr. pr. barn (u. 13 år)
Lørdag: 500 kr. pr. voksen, 200 kr. pr. barn (u. 13 år)
Søndag: 200 kr. pr. voksen, 75 kr. pr. barn (u. 13 år)

Du må også melde deg på innen fristen og betale inn på forhånd. OBS! Det er bindende påmelding. Man er påmeldt når man har betalt.

Har du vanskeligheter med å betale så si ifra til noen du stoler på som kan si det til Emilie. Vi vil ordne slik at dette også blir en helg for deg!

Vi gleder oss til å en weekend i fellesskap med deg og Jesus!

Ta gjerne kontakt dersom det er noe du lurer på!
Emilie Hovstad Ekra: 458 73 082 – emiliehovstadekra@gmail.com